پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182030
روش ابتکاري داعش براي فرار+عکس
تاریخ انتشار : 1394/04/13 09:33:49
نمایش : 1277
اعضاي گروهک تکفيري داعش براي فرار از ارتش عراق راه هاي مختلفي را امتحان مي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پوشيدن لباس زنانه و تغيير چهره از جمله راه هايي است که توسط اعضاي گروهک تروريستي داعش براي فرار از دست نيروهاي ارتش عراق ديده شده است اما به تازگي روشي محترمانه تر براي فرار از اين گروهاي تکفريري ديده مي شود.
 
اين افراد از زماني که حملات و ترورهاي وحشيانه خود را به مردم بي دفاع عراق آغاز کردند دليلشان را پايبندي به اعتقادهاي مذهبي و قوانين سفت و سخت خاص خودشان مي دانستند و هرجا که بيانيه يا اعلاميه اي صادر مي کردند تخطي از اين قوانين را به اشد مجازات مي رساندند.

اما همانطور که از ابتدا مشخص بود تروريست هاي تکفيري نه تنها پاي اصول اعتقادي خودشان هم نماندند بلکه هر جا که لازم شد براي فرار از دست نيروهاي ارتش عراق تمام اعتقادتشان را فراموش مي کنند.

در اين ميان از عکس ها و تصاويري که در چند ماه گذشته منتشر شده نشان مي دهد تروريست هاي تکفيري پس از ضربات محکم نيروهاي ارتش عراق به ترفندهاي ابتکاري براي فرار متوسل شدند.ترفندهايي همچون:پوشيدن لباس زنانه به همراه آرايش غليظ،تراشيدن ريش و موهاي بلند،پوشيدن لباس نظاميان ارتش عراق و پنهان شدن در ميان حيوانات اهلي و....

عکس زير نشان مي دهد اين سبک پوشش ظاهري آنها فقط در زمان امنيت و آرامش است و با به خطر افتادن جانشان کوچکترين اعتقادي به اصول خود ندارند.
 
روش جديد و محترمانه براي فرار داعشي ها + عکسروش جديد و محترمانه براي فرار داعشي ها + عکس
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html